2014. április 2., szerda

77. Rész

 Halhóó! Megint sikerült kiszorítanom egy fél órácskát, hogy én mennyire parázok az érettségitől... meg fogok őrülni! Na de még viszonylag épp elmém tudatában kínlódok is ide valamit. Puszikka
  ~Brianna 


(Valaki szeressen és vegye meg ezt nekem! Vagy legalább, hogy honnan lehet megvenni súgjátok meg, szerelmes lettem *-* ) 

  - Mégis mit csináltam miatta? - játszottam az értetlent, miközben éreztem, ahogy végig simít az egyik hegen. Már nem fájtak, mégis izzani kezdett a bőröm az érintése nyomán.
  - Tudod jól, mit szeretnék tudni.
  - Nem miatta volt. Vagyis nem teljesen. Eléggé rosszban voltuk ezért folyamatosan beszólogatott, mert szerinte anno kurva voltam, ezt még el is viseltem. Aztán Andy megcsalt és még ő vádolt azzal, hogy én mentem félre Dannyvel, Ash meg állítólag szeretett és besokalltam. - hagyták el hirtelen a szavak a számat.
  - Annyira sajnálom, hogy nem tudtam vigyázni rád. - engedte el és lépett hátra kettőt.
  - Ne sajnáld. Ha nem történik meg velem az ami, akkor most nem lennék az aki. - mosolyodtam el erőtlenül.
  - És mesélj akkor milyen most az életed? Danny veled lakik vagy csak rontja a levegőt ahogy a modell-gyerek is? - kezdett újra faggatózni.
  - Nem lakik velem, csak sűrűn van ott. Ő tartotta mindig bennem a lelket és sokat van nálam.
  - Értem. - bólintott.
  - Amúgy azt hiszem egész jól boldogulok. Viszonylag jól keresek a modellkedéssel, bár szeretnék még tanulni is. Van két macskám.
  - Mily meglepő! - nevette el magát. - Szóval továbbra is macska-őrült vagy.
  - Pontosan.
  - És mióta hordasz magassarkút, a nyakam tenném rá, hogy 10 centivel alacsonyabb voltál.
  - Mióta modellkedek és nyugi, még mindig tornacipő és bakancs párti vagyok amúgy. Nincs is jobb önvédelmi fegyver egy vasorrúnál. - mondtam halál komolyan mire ismét elnevette magát.
  - Hiányoztál. - motyogta csendesen.
  - Miért, azóta senki nem rúgott bokán vasorrúval?
  - És a kosárpalánk is egyben van, bár az a horpadás még mindig látszik.
  - Héé, abba nem direkt rúgtam bele! Vagyis de, de nem akartam akkorát! - kezdtem egyből magyarázkodni az egyik afféromért, ami lényegébe annyi volt, hogy valamivel piszkált én meg bokán küldtem a bakancsommal, de persze nem erősen. Viszont mivel szerinte úgy rúgtam mit egy lány, a kosárpalánk is kapott egyet, ami viszont erősebbre sikerült mint terveztem így behorpadt a rúd.
  - Mit szólsz egy meccshez? - vetette fel az ötletet. - Vagy beletörődtél már, hogy ellenem nem győzhetsz.
  - Bárhol bármikor édes! - vigyorogtam gonoszan mire előkapta a telóját.

2 megjegyzés:

  1. áááá, végig vigyorogtam, miközben olvastam :D najó, az elején nem, de utána igen xd
    A végén még megkedvelem Draket :3
    És parázzunk együtt az érettségitől ^^ bár én még semmit nem tanultam rá xD és nem is végzek, csak előrehozottak, de akkor is o.o
    na mindegy, a lényeg hogy várom a köviiit ^^ <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amint tudom hozom ^-^ örülök, hogy tetszett <3 én nyugtatok mindenkit ne parázzon, de már idegroncs vagyok xD

      Törlés