2014. március 31., hétfő

76. Rész

 Na megint jó sokat hagytam ki. Tényleg ne haragudjatok de azt se tudom már, hogy a fejem hol hagytam. Most se sok időm van de megpróbálok összedobni egy rövidke részt aztán vissza tanulni. Puszikaaa. És aki még kitart mellettem az legyen annyira kedves és imádni való, hogy egy komit küldjön ;)
 ~Brianna



  - Nem is láttál két éve. - vontam meg a vállam.
  - Rajtad alig látszik ez a két év. Csak több a tetkó. De most őszintén, ha változtál is és rosszul látom rajtad az érzéseket, a hegek nem hazudnak. - fájdalmat láttam a szemében ahogy a csuklóimra nézett.
  - Hagyjuk! - húztam le a pulcsim ujjait, hogy takarják az alkarom.
  - Hát jó. És mi történt, hogy mégis találkozol velem? - próbálkozott tovább.
  - Elegem van abból, hogy minden nap utánam küldesz valakit, meg a sok virág, John-t megölöm még egyszer rám küldöd - nevettem el magam.
  - Na látod, nem változtál semmit! Pedig komolyan azt hittem örülni fogsz. - mosolygott ő is. Ahogy régen mikor tönkrement minden és csak ez a mosoly volt biztos az életemben.
  - Hát, jelenleg max idegesíteni tud bárki is ezekkel a csöpögős szerelmes szarságokkal.
  - Szóval a pasid. - pislogott rám elgondolkodva.
  - Nincs is pasim. - fordultam be egy  sarkon.
  - Három napja még volt. - ráncolta a szemöldökét. - megbántott?
  - Áh dehogy, csak megcsalt.
  - Sajnálom kincs. - fogta meg a kezem.
  - Én is. De ez már nem számít. Úgyse beszéltünk mióta elkezdték a turnét, tudtam, hogy vége.
  - Turné? Nem az a modell gyerek a pasid? - lepődött meg hirtelen.
  - Öhh Garrett-re gondolsz?
  - Tudom is én a nevét, akivel a fotózásokra mászkálsz.
  - Az Garrett. De ő csak barát, ahogy Danny is, az Undead énekese. - magyarázkodtam neki. - Tényleg amúgy tetszett a koncert?
  - Hát nem voltak rosszak, de ne terelj.
  - Ashley Purdy megvan? - néztem rá kíváncsian.
  - A zenész? - döbbent le teljesen.
  - Basszerezik a BVB-ben. Ismered? - nem értettem miért lepődött meg.
  - Túl jól.
  - Mi van? - akadtam ki, - Mi az, hogy túl jól ismered?
  - Volt vele pár üzletem és rengeteg csajt ő szervezett be a bizniszbe. Kincs, ő az egyik legaljasabb strici akivel valaha dolgoztam.
  - Most csak szivatsz. - semmisültem meg teljesen.
  - Mégis hogy akadtál vele össze? - érdeklődött tovább, nem hazudott Ashleyről.
  - Andy, a BVB énekese, aznap este ő vitt kórházba és jóba lettünk. Ashleyvel kevésbé, de aztán mikor szétmentünk mellette kötöttem ki. - összegeztem a történteket.
  - Miatta csináltad? - állt hirtelen szembe velem és megfogta mindkét kezem.

6 megjegyzés:

  1. Jóó lett csajszii :)) Kíváncsian várom a fejleményeket :* <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii. :) én is várom mi lesz, csak időm legyen :* <3

      Törlés
  2. Úristen ez nagyon jó rész volt, imádtam :D hogy mik ki nem derülnek Ash-ről... és ne félj, hogy kihagysz egy hetet, más blogger (lásd a lustaság mintapéldáját, engem) sokkal ritkábban hozza a fejezeteket. Akármikor érsz rá, én várom a részeket ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööm ^-^ örülök, hogy várod a részeket, próbálkozom :) <3

      Törlés
  3. nyuu, még hogy te hagytál ki sokat...akkor én?><" még az olvasásban is le vagyok maradva x3
    ésésés, Ashleeey, miéééért?T___T szegénykém, mindig ő a rossz fiú xd
    amúgy, most tök szimpi volt Drake :D csak maradjon is ilyen xd
    imáádtam ezt a részt is ^^ és várom a folytatást :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A miértek mindig :D majd szép lassan kiderül minden :P <3

      Törlés