2014. július 11., péntek

88. Rész "Mit csináljunk?"

Na szóval Halihóó! Megint rövid rész emrt telón írok mostanában éjfél körül de nézzétek el nekem. Jó olvasást! Puszikaa!
~Brianna


(Dannymókus szőke?!! O.O )

Erőt vettem magamon és visszamentem a szobába. A fiúk kérdőn néztek rám. - Mit akart? -Tette fel az első kérdést Danny. - Esküszöm, nem mondtam neki, hogy hozzád jövök.- védekezett Andy. - Nagy baj van cica? Szólalj már meg. - Állt szembe velem Dylan aggódva és megfogta a kezeim. - Semmi komoly. Andy szerintem te menj nézd meg mi van Juliett-el, most már jól meg leszek. - Erőltettem mosolyt az arcomra miközben Dylan-hez bújtam. - De... - Nincs de! Menj! - A hangom szigorú volt. Próbáltam nem megmutatni neki ami bennem zajlik. - Hát rendben. Akkor császtok! - Köszönönt el majd 2 puszit nyomott az arcomra. Andy távozott. Én továbbra is Dylan karjaiban kerestem a védelmet. - Na cicus. Biersack lelépett. Mesélj! - Tolt el kissé magától, hogy a szemembe nézzen. - Asszem beszélnem kell Drake-el. - Ültem le a kanapéra! - Mi van? - Akadt ki Danny. - Nem akartam, hogy Andy ezt tudja. Ti se mondjátok senkinek! - Mi történt? - Jorel is kezdett aggódni. - Ashley megfenyegetett. - fújtam ki lassan a levegőt. A fiúk szinte ledermedtek. - Hogy mit csinált az a szemétláda? - Ugrott fel Dylan. - De ehhez minek kell Drake? - Nézett zavarodottan Danny. - Mert Ash szerint eddig ő védett. És ha leveszi rólam a kezét akkor lesz végem. Drake szerint Ashley mélyen süllyedt a mocsokban és vannak kérdések amikre most csak ő válaszolhat. - Nekem ez akkor se tetszik. Eddig tőle rettegtél most meg a segítségére szorulsz? Megvédünk mi! Annak a szemétnek csak te kellesz. - Danny titeket sem akarlak ebbe belekeverni. Ahhoz túlságosan szeretlek. - Néztem mélyen a szemébe. - Mi is szeretünk. Ezért akarunk vigyázni rád! Karolt át Dylan. - Felhívom már eldöntöttem. - néztem a padlóra. - Akkor feleslegesen tiltakozunk ugye! - Sóhajtott Danny. - Viszont nem foglak egyedül hagyni bármi legyen. - Hozzá bújtam, előszedtem a telefonom és tárcsáztam Drake számát. Amíg a telefon kicsöngött Danny szívének dobogását hallgattam. Megesküdtem, hogy nem fogom bántani Dannyt és nem teszem ki veszélynek. A legjobb barátom volt és ezen nem változtathattam amíg olyan zavaros minden. Nem engedhettem, hogy baja essen bármekkora árat is kellett fizetnem érte. - Tessék? - Hallottam meg a vonal túlvégén Drake hangját. - Szia. Brianna vagyok. Beszélni szeretnék veled minél hamarabb. - Hadartam idegességemben. - Hallgatlak. - A hangja hideg volt, mint mikor haragudott valamiért. Nagyon nem tetszett. - Haragszol... - Vontam le a következtetést. - Szerinted van rá okom? Teljesen eltűntél? - Éreztem, hogy megbántottam és kissé bűntudatom lett. De úgy éreztem hamar ki kell mondanom amiért hívom. - Ashley megfenyegetett. - Micsoda? Otthon vagy? -Tiszta ideg lett, még a hangján is hallatszott. - Igen. Miért? - Azonnal gyere át! Ne maradj ott! Egyedül vagy? - Dannyékkel. - Rendben. Gyertek a gyárpályához. Itt várunk titekett. Siess ahogy tudsz! -Ezzel ki is nyomta én pedig értetlenül néztem magam elé.

2 megjegyzés:

  1. Remélem Drake meg tudja majd védeni. meg hogy semmi baj nem lesz :)) Amúgy jó rész lett, mint mindig. <3 Várom a kövit!

    Danny mióta szöszi??? o.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Elvileg hamarosan hozom :) és nem tudom o.o de jóóó *-*

      Törlés