2014. május 19., hétfő

83. Rész "Ébresztő!"

Halhóó! Na megint itt. Azt hiszem ideje lenne összekaparni drága főszereplőm. Szóval fürdés és hasonlók. Na pusziiii! 
  ~Brianna 



  "- Tessék? - vette fel.
  - Szia Andy. Baj van. - tértem egyből a lényegre.  - Mi történt? - riadt meg kissé.  - Többiekkel vagy?  - Nem, eljöttem sétálni, egyedül vagyok. De mondd már mi van.  - Nos, az a helyzet, hogy egy kicsit széthulltam. - vallottam végre be a tényt.  - Drake bántott?  - Nem. Vagyis nem úgy.  - Kezdesz nagyon megijeszteni. - hallatszott a hangján, hogy tényleg aggódik.  - Csak beszélnem kell végre valakivel!"
  - Na mesélj már akkor! Itt vagyok. - hallottam a hangját és hirtelen nem tudtam megszólalni. Mégis mit mondjak el neki. Teljesen össze voltam zavarodva. "



  - Az a helyzet. Hogy teljesen kész vagyok lelkileg. Semmi igazán komoly, csak egyszerűen nem tudom, hogy mit csináljak. 
  - Akkor kezd az elején. Mégis mi történt? 
  - Hát, addig tudod, hogy elmentetek a turnéra. Mikor Ashley felrakta azt a képet a csajjal teleesen kibuktam. Találkoztam Drake-el. Tök jól elvoltunk. Kosaraztunk is. Normális volt meg minden. Aztán jött Danny. Az volt, hogy hazakísér, de jött John meg Dia kocsival és lekapott hogy féltékennyé tegyen....
  - Mit csinált? - teljesen megdöbbent. 
  - Lekapott. Andy, ne reagáld túl! Nem ez a lényeg. 
  - Rendben, bocsi. Mondd csak. 
  - Szóval Drake is velük volt, totál kiakadt. Nem sok híja volt, hogy nekimenjen Dannynek. 
  - Én is nekimentem volna...
  - Andy! 
  - Bocsi
  - Na szóval elmagyaráztuk neki mi van és megnyugodott, de aztán meg lekapott és kijelentette, hogy tudja, hogy még mindig szeretem. DAnny meg ezt kérte később számon rajtam. Ja igen amúgy a próbaterembe mentünk mert ott voltak a srácok. Gondolhatod pia is volt bőven. Danny meg annyira furcsa volt egész este meg az a csók is és aztán ott is... ahjj Andy mit csináljak. 
  - Utána is smároltatok? - kérdezte meg azt, amivel nem akartam szembesülni. 
  - Igen. És teljesen össze vagyok zavarodva. Már átcuccoltam az albérletbe. Itt vagyok egy hete és totál kikészültem. Semmit nem tudok csinálni, egyszerűen  élni sincs már edvem. - Adtam elő a monológom. 
  - Akarod, hogy hazamenjek? - lepett meg a kérdéssel. 
  - És a turné? Andy, most nem jöhetsz haza! - kezdtem el tiltakozni, de elkéstem. 
  - Ash amúgy is beteg. Hazamegyünk. Csak egy hétre aztán folytatjuk. Aggódom érted! Nem foglak egyedül hagyni! - jelentette ki határozottan. 
  - De...
  - Semmi de. Eldöntöttem. Megyek és kész. Hazacuccolsz addigra, vagy az albérletbe menjek. 
  - Emlékszel még, hol van? 
  - Igen. - ekkor jutott eszembe, hogy mégis van aki tud róla, hiszen Andy-vel együtt vettem meg. 
  - Rendben. Akkor itt leszek. Mikor jössz. 
  - Én még ma este. Megnézem hogy mennek a gépek. Majd a turné ügyeit elrendezik a többiek. 
  - Rendben. Akkor most leteszem és majd este beszélünk. - nem szálltam vitába vele. Felesleges lett volna. Ha egyszer a fejébe vesz valamit, akkor az úgy is van. 
  - Jól van, majd még csörgetlek, hogy mikorra várj. Vigyázz magadra! - kötötte a lelkemre aztán kinyomtam a telefont. 
 Elmentem végre megfürdeni. Komolyan jó hatással volt rám akkor a fürdés. Hajat is mostam, szinte újjászülettem kissé és megnyugtatott a gondolat is, hogy Andy-vel beszélhetek. Felöltöztem, megszárítottam  a hajam, copfba kötöttem és fogat mostam. Össze kellett szednem magam mire megérkezik. Kinyitottam a hűtőt kivettem a mirelit kajákat és úgy ahogy voltam bedobáltam a szemétbe. mindent kidobtam ami még a hűtőben volt. Még a whisky-t is, bár az nehézkesen ment egy kicsit. Úgy döntöttem főzni fogok. Nem volt ötletem mit. De muszáj volt csinálnom valamit. Levittem a szemetet és elindultam a boltba.
 Bevásároltam mindent ami egy makarónihoz kell. Jobb ötletem nem volt. Egyszerű és gyors kaja. Otthon elkezdtem megcsinálni a kaját. Hamarosan hívott Andy. közölte, hogy 10-re nálam lesz. Nagyjából rendet raktam és újra elkezdtem átgondolni a dolgaimat. Vettem elő papírt és egy tollat. Sokan esküsznek rá, hogy nincs jobb módszer a gondjaink tisztázására annál, ha kiírjuk őket magunkból. Eleinte csak firkálgattam a lapra, aztán elkezdtem szavakat is írnikálni, ami éppen eszembe jutott mindent. 

4 megjegyzés:

  1. Remélem Andy helyreteszi :) De jó jel, hogy végre fürdött :P Bírtam, hogy Andy mindig beleszólt a mondandójába :) ügyi vagy csajszi :* <333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, ráfért már XD Habírtad akkor jó. Kösziii <3 <3 :)

      Törlés
  2. nyaaaaa, sajnálom, hogy mostanában nem írtam T_____T
    ésésés, imádom az új részeket *-* Aaandy ^^ remélem, hogy jó hatással lesz rá :3 bár, már most is segített, mivel megfürdött és még főz is :D
    annyira rá vall, hogy állandóan közbeszól és megjegyzéseket tesz :D
    nyuuu, várom a folytatást *-------*
    *nem sikerült értelmesebb komit összehoznia x3*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *imádja a komit és teljesen megértette* semmi gond,hogy nem írtál, örülök, hogy most megtetted és imádod a részeket! :D amint tudom csinálom a folytatást. <3 <3 *na ez se lett értelmes* xD :D

      Törlés