2014. június 1., vasárnap

84. Rész

Sziasztoook! Úgy döntöttem vissza térek és alkotok valamit. Szóval nem is pofázok Pusziiiii. 
  ~Brianna



  - Sziaaaa! - ugrottam Andy nyakába mikor lementem hozzá a lakás elé.
  - Szia! - mosolygott rám -  Na hogy vagy?
  - Élek. - vontam meg  a vállam - Örülök, hogy itt vagy. - öleltem meg újra.
  - Azta. Pedig nagyon ellenkeztél. - Nevette el magát.
  - Gyere be. - indultam meg az ajtó felé és húzni kezdtem magammal.
  - Na mesélj mi a helyzet. - ült le velem szembe a  kanapén.
  - Hát igazából mire vagy kíváncsi? - néztem rá  kérdőn.
  - Arra, hogy mégis mitől buktál ki.
  - Hááát igazából úgy mindentől. - kezdtem el a pulcsim ujját babrálni.
  - Akkor mondj el mindent. - mosolygott kedvesen. Pont olyan volt mint régen, még mielőtt összejöttünk volna.
  - Addig végül is tudsz mindent, hogy elmentetek a turnéra nem?
  - Asszem igen.
  - Hát utána még nem is igazán volt gáz. Drake küldözgette a virágot amivel kiidegelt ugyan, de elviseltem. Dolgoztam is meg a srácok vigyáztak rám. Aztán Ash felrakta a képét azzal a csajjal. Azon kissé kiakadtam. Belementem, hogy találkozok Drake-el a srácok koncertjén hátha utána békén hagy.... - kezdtem el mesélni neki.
  - Miért nem hagytad, hogy beverje az orrát Drake? - nézett rám mikor oda értem a történetben, hogy Danny először megcsókolt.
  - Andy! - néztem rá felháborodva. - Ezt te sem gondolod komolyan!
  - De! Komolyan gondolom. Mindig azt mondtad nincs köztetek semmi aztán meg lekap, én is bemostam volna neki egyet.
  - Andrew Dennis Biersack én téged meg foglak ütni még egyszer ilyet mersz mondani! - akadtam ki rá.
  - Na gyere cica! - kezdett el pattogni.
  - Azt hiszed nem bírok el veled? - álltam fel hirtelen és néztem rá.
  - Tégy próbára! - állt fel ő is szembe velem.
  - Oké feladom, még mindig alacsony vagyok. - ültem hirtelen vissza nevetve.
  - Mondtam én cica. - kacsintott rám . - Na de mesélj.
  - Na szóval ennek utána voltunk aztán mentünk a stúdióba. Danny-t valamiért zavarta, ogy Draake lekapot. Aztán fogyott a pia is és valahogy megint lekapott és utána teljesen összezavarodtam. reggel pedig eljöttem.  - foglaltam össze a történteket.
  - Szereted? - nézett rám elgondolkodva.
  - Nem tudom. - sóhajtottam. - a legjobb barátom és persze, hogy ilyen szempontból szeretem de ez már nekem sok. Soha nem gondoltam rá, hogy lehetne köztünk több is és ez az egész most annyira valószínűtlen. - csak bámultam magam elé. - Drake akasztott ki inkább, meg Ashley. Azt hiszem picit besokalltam.
  - Na nyugodj meg! - ölelt át.
  - Nyugodt vagyok. - motyogtam - csak hülye.
  - Dehogy vagy hülye!
  - De az vagyok. Egy hülye naiv liba és önző is. Neked van fontosabb dolgod is, mint hogy az én nyavalygásom hallgasd.
  - Ugyan már! Nekem te vagy a legfontosabb. - szorított magához még jobban. - Barátok vagyunk, megígértem, hogy mindig melletted leszek. - kezdett magyarázkodni, mikor meglepetésemben megpróbáltam elhúzódni.

2 megjegyzés:

  1. Ez a beszélgetés hű de nagyon extracuki vooolt ^^
    Szupi, hogy írtál egy fejezetet, bár ráérek :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett. Sajna nekem nem nagyon volt mostanában időm, de hamarosan lesz folytatás. :)

      Törlés