2016. január 18., hétfő

104. Rész " Koncert"

sziasztok! megint ideje végre valamit ide tennem szóval próbálkozom amíg még kilátok az anatómia füzetemből. a rész valószínűleg rövid lesz mivel a mobilnetem kissé korlátoz az írásban de 22. -e után újra teljes gőzzel leszek jelen puszii
 ~brianna  

- na mi az oka, hogy úgy döntöttél az ajtóm elé fagysz? -  mosolyogtam dannyre  mikor becsuktam magunk mögött az ajtót. a ház melegét érezve már nekem is hidegnek tűnt a kinti időjárás, pedig én csak pár percig élvezhettem .

  - úgy tudom programunk van. - vigyorgott olyan gonoszan, hogy szinte kedvem támadt kicsit orrba verni. 
  - most miért nézel így rám? - érezte meg a veszélyt -  nézd biersack megkért, hogy hozzam ezt el neked. - emelt meg egy szatyrot.
  -és te szívességet teszel neki  - tettem a kezem a homlokára 
  -te most mit csinálsz? 
  - megnézem nem vagy e lázas - tapogattam tovább az arcát aggódva - semmi. lehet orvost kéne hívni. fura vagy. - ráncoltam a homlokom .
  - nyugi nálad nem furább - fogta meg a kezeim amik immár a nyakát  tapogatták én pedig nyelvet öltöttem rá. 
  - na muti mit hoztál  nekem! - vettem el tőle a szatyrot. a black veil brides egyik új pólója volt benne. 
  -  tetszik? -  röhögte el magát mikor ugrándozni kezdtem a szerzeményemmel azt kiabálva , hogy "dejódejódejó " 
  - megvan mibe megyek a koncertre.  - fordítottam neki hátat és beugráltam a szobámba , hogy kb fél perc alatt átöltözzek . 
  - indulatunk  ? mért végig mikor újra felbukkantam . 
  - egy pillanat - kutattam át az előszobát miközben egyik lábáról a másikra helyezte a súlyát. - megvan!  lengettem meg diadalmasan a kanapé alól kikitort kocsikulcsomat. 
 ezúttal danny nyugodtan ült mellettem az anyósülésen . az én kocsim már nem féltette , hogy összetöröm. a bár ahol andyék az újévi koncertet adták elég tágas volt.  a tulajdonosok előre látóan az épület mögött lezártak egy külön parkoló részt. minden gond nélkül álltam be. valószínűleg andy már leadta a rendszámom a biztonsági őröknek . a hátsó bejáratnál két vállas kidobó mosolyogva köszönt nekünk aztán már bent is voltunk. a folyosón a fiúk öltözőjének ajtajánál állt nekem háttal andy szemben pedig juliett.
 mosolyogva a szám elé emeltem a mutatóujjam. juliett megfogta andy kezeit és elkezdett mondani neki valamit. én észrevétlenül értem mögé és lábujjhegyre állva eltakartam a szemeit.  andy a kezemért nyúlt. mikor megérintette a gyűrűim már tudtam, hogy lebuktam. 
 - azt hittem a vámpírokat égeti az ezüst. fordult felém nevetve. 
  - nem minden igaz amit a mesékben mondanak. - nyomtam puszit az arcára ágaskodva . komolyan kezdett idegesíteni, hogy annyival magasabb nálam . aztán mikor megláttam a kereszt medálját színpadiasan macskamód fújtattam egyet. 
  - szóval a kereszt igaz  - lengette meg előttem az ékszert - reménykedtem hogy  eljössz végre. 
  - hisz megígértem - öleltem át aztán juliettet is. 
  - 5 perc és kezdünk! - bukkant fel egy pasi a folyosó végén. andy intett neki aztán ököllel az ajtóra vert kettőt. 
  - kicsilány! - ugrott a nyakamba a felbukkanó jinxx. 
  - szisztok - pusziltam meg kissé zavarban a kisorjázó fiúka.
  - örülünk, hogy itt vagy. - jött ki utoljára ashley. 
  - hajrá srácok - vörösödtem el valamiért mikor őt is megöleltem egy pillanatra. 
  a fiúk fergeteges koncertet adtak. én juliettel és dannyvel a színpad mellől néztem őket. mikor az utolsó szám következett andy sunyin ránk mosolygott majd behívta a vendégelőadóit. a hollywood undead a színpad másik oldaláról futott be.

4 megjegyzés:

  1. oh my fuckin' god! nekem már az elején végem volt...de az a vámpíros rész végleg betette a kaput xD
    és Ashleey >_< kíváncsi vagyok mi lesz ebből :P
    aztán még a HU is...álom koncert lenne *w*
    váárom már az új részt *o* és kitartás a vizsgákhoz :3 puszi :*

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Lassan végére érek minden akadályozó dolognak :D annyira örülök hogy tetszett. Jó is lenne egy olyan koncert. Szerintem lennénk a színpad szélén ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az tuti :D senki nem tudna megállítani, hogy odajussunk *w*

      Törlés
  3. Szerintem próbálkozni sem mernének ;)

    VálaszTörlés