2014. december 15., hétfő

94. Rész "4 Hét!"

Sziasztok! Meg is érkezett a következő rész, hát nem tudom most ennek a résznek mit kéne írni bevezetőbe szóval nem is kínlódok. Pusziiii! 
~Brianna


- Jól sejtettük. -Kezdett bele a hivatalos tájékoztatásba- Várandós. Ahhoz, hogy megállapítsuk, mennyi idős a magzat és, hogy egészségesen fejlődik e, el kell végeznünk néhány vizsgálatot. - Nyugodt hangon beszélt én pedig kezdtem elfogadni, hogy hatalmas változás vár rám. Elfogadtam, hogy a legjobb barátom gyermekét hordom a szívem alatt. Már csak az volt a kérdés hogyan mondom el neki és mi lesz a reakciója.
- Mikor lehetne sort keríteni a vizsgálatokra? - Tettem fel a kérdést. - Amint elég erősnek érzi magát. - Mosolyodott el barátságosan. - szeretnék túllenni rajta amint lehetséges. Nem ellenkezett. 10 perc múlva már az ultrahangnál tartottunk. - Gond van?- rémültem meg mikor aggódó arccal a szemöldökét kezdte ráncolni. - Nem, semmi gond. A magzat egészséges a kora pedig valószínűleg 4 hét. - 4? Ez egészen biztos?- döbbentem le teljesen. - igen. Fiatalabb semmiképp sem lehet. - De... - Nem jött ki hang a torkomon. A baba a pocakomban nem Dannyé volt. Akárhogy gondolkoztam és számoltam át mindent fejben újra és újra. Ashley gyermekével voltam várandós. Ehhez nem fért kétség. - El kell mennem. - Csak ezt a 3 szót tudtam kimondani. - Sajnálom, de nem engedhetjük haza. Az állapota kritikus. Az Ön esetében veszélyeztetett terhesség áll fenn. - Saját felelősségemre távozok. - Jelentettem ki. Elértem a célomat. Kitöltöttem a szükséges nyomtatványokat. Danny és Drake fogadott a folyosón. Andy Ashleyhez ment valamiért. A fiúknak nem mondtam el mi történik. Folyamatosan kérdezősködtek miközben hazavittek. Mikor kijelentettem, hogy el kell mennem és kocsiba ülök nem sokon múlott, hogy az ágyhoz kötözzenek. 
Persze eljutottam a gyönyörűségem volánja mögé, de 20 percig köröztem mellékutcákban mire Drake-et leráztam és végre elindulhattam Ashley háza felé. Hirtelen átfutott az agyamon amit a fiúk mondtak. Andy Ashleynél lesz nagy valószínűséggel. Ő még azt se tudja mi történt köztünk és nem is tudhatja meg. Ekkor jöttem rá, hogy talán nem jó ötlet odamennem. Féltem Ashtől. Ahogy legutóbb elváltunk az nem volt épp szépnek vagy egyáltalán békésnek mondható.

2 megjegyzés:

  1. Are you kidding me?:O
    Ez most teljesen komoly?o.o pedig már beleéltem magam, hogy kicsi Danny...de ezek szerint pici Ashley lesz :D
    amivel csak az az egy baj van, hogy tényleg nem volt túl szép, ahogy elváltak x3
    de úristen...mi lesz még itt x3 nyaaa, már várom, hogy mit hozol majd ki ebből *-----* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát az eredeti terv tényleg pici Danny volt, de kaptam egy löketet és Ashley lett :D még én sem tudom mi lesz ebből O.O de hamarosan érkezik a folytatás *-* <3

      Törlés