2014. szeptember 1., hétfő

90. Rész "Stay Strong!"

Sziasztok! Elég nagy kihagyás után jelentkezem újra de el kell ismernem kissé tanácstalan voltam mit is kezdjek a történettel. Viszont felrakom amit eddig összehoztam. Várok hideget meleget. Pusziii ~Brianna




Jól esett, hogy nem akar magamra hagyni de rettenetesen megrémültem. Féltettem őt és azzal ha mellettem marad csak veszélybe sodorta volna magát. Nem is kicsibe. Drake szólalt meg a kijelentése után először és az én gondolataimnak is hangot adott. - Figyi haver, tök jó, hogy vigyáztál Briannára. De ez nem a te világod. Megvédem én. Ez a dolgom. Csak feleslegesen sodornád magad veszélybe. Hidd el ezt nem akarod. - Tudom én ,hogy mit akarok. Mellette maradni. Ha nem is tudom úgy megvédeni mint te, legalább mellette akarok lenni. - Danny! - szedtem össze végre magam és szólaltam meg. - Menjetek csak. Nem akarlak ebbe belerángatni. Ez már nekem is túl sok. Titeket nem tehetlek kockára. - Az én döntésem. - Vonta meg a vállát. - Nem! Nem csinálhatod ezt! Mindig mellettem voltál ezt nem fogom engedni! - Kértem engedélyt? - Mosolygott rám eltökéltségtől csillogó szemekkel. - Srácok ezt zárjuk rövidre! - Emelte fel a hangját Drake mire kérdőn néztünk rá. - Látom titeket nem lehet leválasztani róla de nem dekkolhattok itt. Csajszi most lemegyünk hozzád. Ott melletted maradhat a testőrséged és majd én is ott leszek John-al. Úgy biztos nem lehet baj. - Az nem jó ötlet. - jelentettem ki határozottan. - Akkor majd valaki mással inkább, vagy ha kell egyedül. - Leesett neki mire gondolok. John-t nem igazán akartam Danny közelében tudni. - Nektek megfelel így? - Szentelte a figyelmét Dannyéknek. - Ha neked is jó. - Emelte rám a tekintetét. - Szóval mindenki rám vigyáz? Miért is ellenkeznék? - Viszont akkor a fiúk ma hazamennek te pedig itt éjszakázol holnap pedig.. - Nem maradok éjszakára. Haza megyek! - jelentettem ki olyan hirtelen, hogy még én is meglepődtem magamon.
- Jól van. Akkor meg induljunk el még az idén. - A hangja feszült és türelmetlen volt. Jobbnak láttam nem ellenkezni vele.
Otthon amint leparkoltam a kocsit berohantam a fürdőszobába, Épp csak közöltem a srácokkal, ne öljék meg egymást 10 percig. Leültem a kád szélére és elkezdtem átgondolni mégis mibe keveredtem. Ahogy a csuklóimra néztem még mindig láttam a hegeimet. Mikor legutóbb könnyen akartam lezárni a gondokat csak fájdalmat okoztam mindenkinek aztán meg még nagyobb szarba kevertem magam. Talán ha akkor nem vagyok hülye kimaradt volna a balhé Ashleyvel. Persze Drake valószínűleg ugyan úgy felbukkant volna. De róla legalább kiderült, mégsem kel annyira tartani tőle. Persze féltem akkor is de Ashleyben nagyobbat csalódtam. Csak ültem a kád szélén és bámultam magam elé miközben az agyamban száguldoztak a gondolatok. Egyszerűen már én sem bírtam rendesen követni mi történik körülöttem. De nem szállhattam ki. Akkor még nem!

2 megjegyzés:

  1. nyaaa, devártammárazújrészt *o* örülök, hogy sikerült túljutnod a tanácstalanságon :3
    nagyon jó rész lett *---* Danny mókus annyira aranyos, hogy nem hagyja magára Briannat *.* ^^ mondjuk ugyanígy a többiek is azok...:'D
    és még mindig nehéz elhinni, hogy Ashley drága egy ekkora seggfej x3
    remélem azért Briannanak és a srácoknak nem lesz baja ^^ mondjuk ez a befejezés eléggé aggasztó o.o
    várom a következő részt *---* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na örülök, hogy tetszett! Reményeim szerint tudom rendszerezni a részeket. Még mindig nem tudom mi lessz ebből de próbálkozom :) <3

      Törlés