2015. december 30., szerda

101. Rész Boldog Új Évet Kívánok!

Sziasztok! Bárki aki ide téved nagyon boldog új évet! Most úgy alakultak a dolgaim,  hogy egy hete gyötör az ötlet, mely szerint írnom kéne. Tekintve, hogy tegnap már aludni sem tudtam úgy döntöttem megadom magam. Bárkinek aki elolvassa : köszönöm a figyelmet. Puszi!
 ~Brianna
ui: elnézést kérek, technikai gondjaim vannak. a telefon csak a címhez enged nagybetűt írni. amint tudom ezt kijavítom xd.


  Hideg volt és rettenetesen fáztam. Sűrű köd ereszkedett az erdőre szitálva. Mindenem fájt de csak futottam tovább. Nem tudtam mit keresek, csak,  hogy mindenképp meg kell találnom. Az oldalam már őrjítően nyilallt mikor egy alakot láttam elrohanni két bokor között.  A férfi után indultam. Lassú voltam hozzá képest. Egyre csak rohantam.  Utol kellett érnem . Egy nagy tölgy mögött elkanyarodott. A sűrű ködtől már nem láttam hová tűnt.  
  - Drake ! - olyan hangosan kiáltottam ahogy csak bírtam.
 Megtorpanhatott egy pillanatra. Hangosan reccsentek az ágak. Végre megláttam ahogy előttem állt. Az összes maradék energiám beleadtam a sprintbe arra a pár méterre, de mikor odaértem a képe szerte foszlott és a ködbe olvadt.
Mint a horror filmekben úgy ébredtem. Egyből felültem. Idegesen megtöröltem a az arcom és elfojtottam egy sikolyt.
 Már egy hónapja, hogy elbúcsúztam Draketől . Mikor álmomban láttam újra feltépte az összes régi sebet. Rettenetesen hiányzott az életemből. A visszatérése teljesen fejre állította a világom, a távozása pedig porrá zúzta ami megmaradt.
 Az idő hajnal 3 körül lehetett. Kitapogattam a villanykapcsolót. A macskák sértődötten pislogtak rám a hirtelen keltett világosság miatt. A konyhába csoszogtam . Üresnek tűnt minden. Az utcán egy lelket sem láttam ahogy kifelé bámultam az ablakon.  Tökéletes volt a csend. Egy kis kannában vizet tettem a gázra, amíg felforrt a teafilterek között válogattam. Végül az earl grey mellett döntöttem. A bögre teával visszasétáltam a szobába. Ezúttal az íróasztal fölötti lámpát oltottam fel, majd törökülésben elhelyezkedtem a széken. A falon lévő táblára 2 cetli volt tűzve a naptár mellé december 31-re dátumozva. Egész laza napnak igérkezett. Előkotortam a fiókbol a szemüvegem.
 *Rózsaszín cetli* 
  - Este 9, Andy,  koncert  nincs menekvés menni kell! 
 *Kék cetli* 
  - Succubus club , 4 óra  megbeszélés , tulajváltás. Johnt megölni mert oda a szabadnapom!
  Belekortyoltam a teába aztán felnyitottam a laptopom. Ideje volt elkezdeni a napot. 
 Az e-mail amit vártam természetesen sehol sem volt. Újra a fiókba nyúltam és kivettem a sötétkék könyvem. Elkezdtem keresgélni a bárok jegyzéke között. Bármily meglepő a "Succubus "-t az "s" betűnél találtam meg. Az alaprajzok még mindig okoztak nehézségeket . De ezt is sikerült értelmeznem mire rájöttem, hogy fejjel lefelé tartom. Nagy helyiség volt és rémlett is valami, hogy jártam már ott. Belekezdtem a számolásba . Mekkora a hely forgalma. Mivel foglalkozunk ott,  hány alkalmazott van. A statisztikák persze jók voltak viszonylag. Csak egy kis bár volt a közelében. Ennek a vezetőjével kell az este tárgyalnom . Már 6 óra lehetett mire átnéztem a papírokat . Az e-mail még mindig nem érkezett meg ami a "konkurens" bár adatait írta volna le. Csináltam egy kávét és újra frissítettem a bejövőket . Még mindig semmi. Előszedtem a telóm és tárcsáztam johnt .
 - Ha még egyszer kinyomod esküszöm az istenre, hogy kifilézlek- motyogtam mikor harmadjára sípolt le a készülék.
 - Remélem fontos!  Mondd ki vagy. - morgott a vonal túlvégén.
 - Az, aki egy köröméreszelővel vágja át a torkod . Estére ígérted az infókat.- válaszoltam neki vidáman.
 - Tudod hány óra- ébredt fel végre.
 - Igen, 10 óra múlva kell beszélnem valakivel akit nem ismerek valamiről amiről semmit nem tudok.
  - Hát jó. 5 perc és küldöm. - adta meg magát.
  - Várom. - tettem le elégedetten a telefont. 

2 megjegyzés:

  1. Briannaaaaa....széppé tetted az év utolsó napját *w*
    amint megláttam, hogy üzentél rohantam a géphez és nem hiába :D *O*
    ez nagyon jó lett...az elején először azt hittem tényleg Drake van ott, eszembe se jutott, hogy álom lehet x3
    szeretnék még sok ilyet *-* ♥
    és természetesen boldog új évet!^^

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Az én napom a kommented tette széppé <3 sajnos Drake már nem jöhet vissza, bár láttunk már mindannyian csodát :) ^-^

    VálaszTörlés