2015. április 2., csütörtök

100. Rész

Sziasztok! Végre van időm. Tudom kértétek folytassam, de sajnos úgy alakultak a dolgaim, hogy egyáltalán nem lesz időm foglalkozni a bloggal. Nem örülök, hogy abba kell hagynom, de úgy érzem az lesz a legjobb, ha most szépen lezárom a történetet. Köszönöm mindenkinek aki eddig olvasta. A New Day-re sem fog több rész felkerülni.  Pusziii! Hiányozni fogtok!
~Brianna Black


Egy kis zene a rész hangulatához : https://www.youtube.com/watch?v=URblbwlpnLc

  "Máris megtörtént?" Visszhangoztak a fejemben az ügyvéd szavai. Otthon ültem az ágyamon. Kipakoltam a dobozt, A levél, ami igazából csak egy hivatalos irat. A szerződések és egy bankkártya. Hidegebbek mint a pisztoly csöve. Egy régi Colt. Együtt szereztük, a párja eddig mindig nálam volt, bár csak ritkán lőttem.  A kocsikulcsa, és még egy rakat kulcs. A különböző bárjaihoz, lakásokhoz és gyártelepekre. Fényképek. Egy fényképünket sem tartottam meg. Neki rengeteg volt. Könnyek szúrták a szemem. A naplóból is kilógott néhány sarka. 
  Még nem mertem kinyitni. Fekete bőr kötéses nagyméretű könyv volt. Puha fedelén végig simítottam és lassan magam elé húztam. A gondolataim elképesztő sebességgel cikáztak. "Mióta vezethette? Miket írhatott le? Egyáltalán miről? Milyen kérdésekre adhatva választ?" Remegett a kezem ahogy lassan kinyitottam. 
  Rögtön egy fénykép nézett vissza rám. " Miért hagytál itt? " sikította a kérdést a lelkem. Lapoztam. Mikor a levelet olvastam fel sem tűnt, milyen szép is az írása. Szigorú, szálkás betűi az egész lapot behálózták. Nem sokkal az előtt kezdte el írni, hogy visszajött a városba. Elmeséli az időszakot, milyen volt neki, mikor még együtt voltunk. Mintha késeket szúrtak volna sorban a szívembe. Éreztem ahogy ketté hasad és meghal bennem valami. Egy részem követte Őt a távolba. A lelkem utána halt. A börtönről is írt. Végig értem aggódott. Aztán mikor kómába kerültem, miután újra megtaláltuk egymást, a poklot élte át. Akárcsak én miközben olvastam.
  Nem bírtam tovább. Összecsaptam és a mellkasomhoz szorítva a naplót magzatpózba kuporodtam az ágyon. Egész picire próbáltam összehúzni magam és közben némán folytak a könnyeim. Mindenem fájt. Úgy éreztem elhagy az élet. 
  Egy kórházi ágyon ébredtem. Csak tompán éreztem a testem. Kissé remegtem a fájdalomtól amikor felültem. Aztán felismertem a mellettem gubbasztó alakot. Drake volt. A kis szekrényen kinyitva a doboz. Benne a levél, a fényképek, ő pedig a naplót írta. Nem is gondolkoztam. Az arcára tettem a kezem. Kissé meglepődött. Olyan elmélyülten írt, hogy nem vette észre mikor felébredtem. Nem hagytam neki több reakcióidőt csak megcsókoltam . Mikor elhúzódott szomorúan mosolygott. 
  - Ne haragudj rám! - simított végig a karomon. Az egyik atlétám volt rajtam. " Mit keresek egy kórházi agyban?  A saját ruhámban és bakancsban? " Nem állt össze a kép.
 - Álmodok - suttogtam és megszorítottam a kezét. Furcsa volt. Az emberek általában nem tudják, hogy álmodnak . A szívem újra darabokra tört. 
  - Ne sírj! - könyörgött, miközben a naplót a dobozba zárta és átült az ágyam szélére. 
  - Sajnálom" - bújtam ösztönösen az ölébe. 
  - Mit Kincsem? Kérlek ne sírj már! - törölgette a könnyeim. 
  - Nem akartalak elveszíteni, de ellöktelek magamtól és most... -elakadt a szavam. Az arcom a nyakához nyomtam. Még az illatát is éreztem. Az egész annyira különös volt. 
  - Itt mindig veled leszek! - Ölelt át szorosabban - Vigyázok rád megígértem. Csak olvass. - Értetlenül néztem rá. Megérintette az állam és amint az ajkaink összeértek kinyílt a szemem. 
 Hideg volt. Az ágyamon feküdtem a naplót ölelve és folytak a könnyeim. 

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt a történet. Sajnálom, hogy vége lett, de valahol kicsit hiányérzetem is van. Mintha
    nem lenne soha vége ennek az egésznek. Mindenesetre nagyon tetszett, és hogy ilyen hosszúra sikeredett is nagyon jó volt. Habár egy hét alatt elolvastam, mégis tetszett. Te is hiányozni fogsz. Ha lesz jövője a blognak, szívesen olvasom majd.
    Puszi:Lili <3:-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Hát nem is terveztem még egyáltalán befejezni de úgy alakult hogy nem nagyon maradt választásom. Vagy félbe kellett volna hagynom a folytatásig, de inkább lezártam egyenlőre. Most sikerült azóta először újra a blogra néznem. Nagyon szépen köszönöm a véleményed. Elgondolkodtam a jövőt illetően. Ha a következő heteim úgy alakulnak ahogy szeretném talán még befejezhetem ahogy eredetileg terveztem :)
      Puszi: Brianna <3 *-*

      Törlés
  2. újraolvastam az utolsó pár sort és megteltek a szemeim könnyel ;__;
    annyira szép, hogy...hogy...nem is tudom leírni T__T <3

    VálaszTörlés